02 April 2008

Odvojenost


A ko si ti uopšte
i otkud ti pravo da me tako poznaješ
i da me citaš
i da mi znaš slabosti
koje tako vješto od drugih krijem
ti si u stvari blagoslov kojeg se plašim
moje drugo ja, kojeg sam se odrekao davno.

Sve one stvari koje sam želio da uradim,
ti mi ih ispriča
sve što sam želio da ispričam
ti to uradi.

Kad mislim da se dugo nećemo vidjeti
ti me pozoveš.
Kad računam na poziv,
od tebe ni traga ni glasa.

Probudiš mi Nadu
pa je upakuješ u Zaborav

Ti se pojavljuješ samo da bi me naučila
da je za ljubav potrebno dvoje
i čim to naučim, ti odeš...
(stalno zaboravim prvu lekciju:
"Najveća ljubav se ipak dešava
u odvojenosti").

Istina uvijek posjeduje podkategorije kod ljudi...

No comments:

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogama Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći ...