21 March 2013

Polarité

Ona: Sve ovo počinje da me plaši.
On: Ne brini, biće sve u redu.
Ona: Kako znaš?
On: Pa, ne znam.
Ona: Zašto onda kažeš da će biti u redu.
On: Pa ne znam. Mislim da hoće.
Ona: Ali nema garancije?
On: A za šta je ima?
Ona: Pa ne možeš tako kroz život
On: A kako drugačije?
Ona: Isplanirati, pripremiti se.
On: Jel se može pripremiti?
Ona: Trebalo bi da može.
On: Jesi ti pripremljena?
Ona: Nisam.
On: Ni ja.
Ona: Pa šta da radimo?
On: Ništa.
Ona: Pa ne možemo tako
On: Dobro, onda možemo čekati.
Ona: To nije plan.
On: A šta je?
Ona: Ne znam.
On: Ni ja. 
Ona: Uopšte ne pomažeš.
On: Ne znam kako.
Ona: Što ne bi nešto naučili iz toga?
On: Što se ne bi opustili?
Ona: Je ti možeš?
On: Ne
Ona: Ni ja.
On: Možda san pomogne?
Ona: Ispričaj mi priču.
On: "Zašao neki momak u šumu Striborovu, a nije znao da je ono šuma začarana i da se u njoj svakojaka čuda zbivaju. Zbivala se u njoj čuda dobra, ali i naopaka - svakome po zasluzi. Morala je pak ta šuma ostati začarana, doklegod u nju ne stupi onaj, kojemu je milija njegova nevolja, nego sva sreća ovoga svijeta..."
Ona: Prispavalo mi se
On: Laku noć, ljubavi
Ona: Hoće sve biti u redu?
On: Naravno da hoće...
Uloge tumačili: 
ONA - Lijeva Strana Mozga
ON - Desna Strana Mozga




No comments:

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogam Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći A...