19 November 2007

Pogled



"Ja sam tu
I čekam da me primijetiš[1]"

Pa da počnem sa pričom…

… Pričom o oholoj carici
iz podzemnog svijeta

Želim da ti ispričam
O neonskim reklamama
U srednjem vijeku

O Atlantiđanima, koje je
Sopstvena samospoznaja
dovela do dna okeana
(mogao bih čak i mape da ti pokažem)

Ispričaću ti sve običaje Šošona
I o besramnosti bijelaca nad njima

Imam žarku želju da ti opišem
Prelijepi osjećaj sa putovanja
U druge i treće dimenzije…

I sve ovo samo da bi
Zadržala što duže
Taj predivni pogled
Na meni.
[1] Francky

3 comments:

Unknown said...

mislim da bih bas voljela da nekad meni neko napise ovoliko divnu pjesmu...

pozdrav iz izbjeglistva ;)

Ivana said...

i ja i ja i ja :))

Zeljko1105 said...

Neka ljudi, postidjecu cu se

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogama Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći ...