19 November 2007

Brojeve treba pamtiti


Poslednjih dana postajem sklon patetici, a to nije dobro. Glupavi načini komunikacije. U želji da pratim tok modernizacije, kupio sam u decembru prošle godine sebi novi mobilni telefon i svoj toj frci oko prebacivanja kartice iz jednog telefona u drugi, zagubio sam broj jednog čovjeka iz Brodareva. Taj čovjek definitivno nije običan...

Njemu sam redovno uplaćivao po deset eura mjesečno i on se sjekirao za mene. To je bilo tako dobro vrijeme. Još uvjek se sjećam raspoloženja, do kojeg sam bio u stanju da dođem, razdraganosti i sl. Sad sam očajan, jer nigdje ne mogu da pronađem njegov broj. Ako neko zna, molim vas da mi što prije javite. Ne mogu se ja sam sjekirat’...

1 comment:

MARIJA said...

0655554994
Сјекирам се за вас!
Повољно!
Искористите породични попуст!

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogama Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći ...