19 November 2007

Povratak kući


Na ispucalom asfaltu

Pronalazim tragove koji vode kući

Upereni farovi automobila

Mijenjaju boju mojih očiju

Prolaznike ne vidim

Čujem samo bat njihovih koraka

U prolazu okrznem ramenom sjećanje

I jako me zaboli


Polusrušena crkva mi se osmjehuje

I pokušava da mi skrene misli

Uzalud...

Putanja se previše jasno vidi


Trudim se uhvatim korak sa Mjesecom

A on umire od smijeha gledajući moje posrtanje

VEČERAS ĆU DA PRIZOVEM NJEGOVO POMRAĆENJE


Ići ću

Nije važno kako

Odustati ne mogu sad

Sad, kad sam tako blizu

I evo me kući

Stigao sam živ i zdrav

Poslije kraćeg pozdrava

Majka mi pokazuje

Svog novog i boljeg Sina


No comments:

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogama Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći ...