29 October 2007

Mediokritet


Izdao sam sve prijatelje

Pobjegao u obližnju šumu

I bez griže savjesti

(ako se u nju ne računa i griža noktiju)

Nastavio ono što zovem

Borba protiv virtuelne stvarnosti

Ne kupam se, ne brijem

Ne jedem ništa iz celofana.

Gubitak krvi nadoknađujem

Kisjelim kaktusovim sokom.

Jutro tek što nije

A ja izgubljen

Iako mi je to u početku

Izgledalo nemoguće...

"Sjećam se vremena

Kada nijesmo imali sjekire

Nego noktima gulili

Koru Hrastova o Božiću

Bilo je bolje nego sad..."

Primarni krik je u meni

Prerastao u histeriju

Do te mjere da sam

Počeo da jedem svoj TV

U nadi da ću poništiti realnost.

Dobio sam šamar od djevojke

Kad sam joj predložio

da živimo u pećini...

Poslije nekoliko sati ratovanja

Vratio sam se kući,

Zavalio se u fotelju

I odgledao omiljenu seriju.

No comments:

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogam Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći A...