28 October 2007

A way to Lord’s feets


Bog je izmislio poljubac

U tome su mu svesrdno

Pomogli Francuzi

Ali poljubci zatvaraju

Mnoga vrata

A mi izričito odbijamo

Da ostanemo unutra.

Da li to znači

Da se nećemo ljubiti?


Konačno,

I Tantal je pobijedio sudbinu

Prosto je svoje muke

Proglasio postom

I zauzeo sasvim drugu poziciju

U koordinantnom sistemu Mikrokozme

Pomirio se s Bogom...


Kojem ćeš se privoljeti carstvu?

upita me odsječena glava

ja se uplaših

i otvorih oči

Uvijek sam izbjegavao odgovore

Na neozbiljna pitanja.


Nacrtali sma mapu

Ili je ona nacrtala nas

Jedino što neznamo

Kako protumačiti Simbole

Sa bolom u glavi

I glavom u bolu

Počinje dešifrovanje...


Možda “Raskovnik”

“ Otvori kam u kom…”

Mi nemamo kamenje

To je samo pijesak

Koji bode oči...

A i suze su na putu...

No comments:

Zamorče

Vidici budućnosti Magličasto oslikavaju svjetlo I kaldrmu pod nogam Čine podnošljivom za bose noge Zacrtani put se mora proći A...